Nors vietos savivaldos diena Lietuvoje minima nuo 2007 metų, Švietimo centas į ją įsijungė tik šių metų spalio 10 d.
Džiugu buvo sulaukti gausaus svečių būrio iš Gargždų „Kranto“ pagrindinės mokyklos. „Kranto“ trečiokėliai kartu su savo mokytojomis Danute Elena Raudiene ir Ilona Stoniene atėjo pažiūrėti, kur mokosi Klaipėdos rajono mokytojai. „Mokytojams irgi reikia mokytis, kad gerai išmokytų savo mokinius“, vieningai klegėjo mokinukai. Švietimo centro direktorė Ramutė Sirutienė ir metodininkė Nomeda Skliuderienė papasakojo svečiams, ką veikia švietimo centro darbuotojai, kaip kuriamos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programos, kaip transliuojamos nuotolinės paskaitos, kaip mokosi mokytojai, kas tai yra Mokyklų metodinė taryba ir t.t.

Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijoje rugsėjo 12-13 d. vyko 1-4 klasių mokiniams, vaikų darželio ikimokyklinės, priešmokyklinės grupei, bei Pėžaičių ugdymo skyriaus vaikučiams  šuniuko Amsio saugaus eismo pamokėlė. Pamokėlę vedė Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Klaipėdos rajono policijos komisariato bendruomenės pareigūnė Rasa Jonauskaitė.

2015 m. balandžio 8 d. Gargždų „Kranto“ pagrindinėje mokykloje vyko metodinis renginys „Edukacinių erdvių kokybės gerinimas ir vaikų kūrybingumo ugdymas“, kurį organizavo pradinių klasių mokytojų metodinės grupės nariai. Ugdymo įstaigoje lankėsi Kretingos Marijono Daujoto pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytojų komanda. Svečiai apžiūrėjo mokyklos edukacines erdves, lankėsi įvairiuose kabinetuose.

Balandžio 2 dieną Gargždų „Kranto“ pagrindinėje mokykloje vyko metodinė diena „IKT ir inovatyvių mokymo(si) metodų taikymas pradiniame ugdyme“ Kelmės rajono pradinių klasių mokytojams. Pradinių klasių mokytojos Rima Smirnovienė, Giedrė Jucienė, Vaidutė Mažeikienė, Vilma Stonkienė, Ilona Stonienė, Virginija Milaknienė, Danutė Elena Raudienė, Danguolė Poškienė, Justina Monstavičienė, Jūratė Feigytė, Jolanta Gilvonauskienė ir anglų kalbos mokytoja Alma Jeriomenkienė vedė atviras pamokas, dalijosi patirtimi, kaip pamokoje taiko informacines kompiuterines technologijas, siekiant skatinti vaikų mokymosi motyvaciją.