Rekomenduojami švietimo įstaigų veiklos prioritetai ir kryptys 2022–2025 metais
1. Prioritetas. Pedagogų profesinis augimas įgyvendinant šiuolaikinį ugdymo/mokymo turinį ir gerinant mokinių mokymo (si) rezultatus. Prioriteto kryptys:
1.1. Atnaujinto ugdymo turinio didaktikos analizavimas ir pritaikymas (bei profesinės patirties sklaida).
1.1. Į mokymąsi orientuotos vertinimo kultūros plėtojimas.
1.2. Gamtos mokslų, matematikos ir IT (STEAM) ugdymo kokybės tobulinimas.
1.3. Mokinių finansinio raštingumo, verslumo, karjeros planavimo įgūdžių formavimas bendrajame ugdyme.
1.4. ,,Tūkstantmečio mokyklos“ programos veiklų įgyvendinimas per tinklaveiką.
2. Prioritetas. Įtraukiojo ugdymo principų diegimas mokykloje. Prioriteto kryptys:
2.1. Personalizuotas kiekvieno mokinio ugdymas, atitinkantis mokinio galias ir poreikius
2.2. Universalaus dizaino, pastoliavimo kaip pagalbos mokymesi principų diegimas.
3. Prioritetas. Mokyklų vadovų ir mokytojų lyderystės ugdymas sėkmingam pokyčių įgyvendinimui. Prioriteto kryptis:
3.1. Visuotinės kokybės vadybos principų plėtojimas.