Šiais visuomenei žinomo pedagogo, technologijų daktaro, vieno iš KTU gimnazijos įkūrėjo bei jos vadovo (1990-2014) Bronislovo Burgio prasmingais žodžiais noriu pradėti rašinį, kuriame atgimtų mūsų žemietis ir atiduoti nedidelę duoklę žmogui, kurio mintys, nuomonė ir įžvalgos teikė šalies pedagoginei visuomenės daliai pasitikėjimo, optimizmo, vilties ir jėgų atgimstančioje nepriklausomoje Lietuvoje, kamuojamoje reformų buldozerio.
Birželio 26 d. Klaipėdos rajono švietimo įstaigų vadovai, Savivaldybės švietimo skyriaus vyriausieji specialistai ir švietimo centro darbuotojai rinkosi į netradicinį pasitarimą „Nuotolinio mokymo(si) pamokos ir patirtys – ar ateityje būsime geriau pasirengę galimiems karantino išbandymams?“ Lapių kaimo bendruomenės parke. Pasiilgę tiesioginio bendravimo, kolegos turėjo apie ką pasikalbėti prie šeimininkų, Lapių pagrindinės mokyklos komandos, pasitikimo kavos ir gardaus pyrago. Lapiškiai pavaišino kolegas medumi, kurį ką tik sunešė jaukiai mokyklos sode trijuose aviliuose apgyvendintos bitės. Tai idėja iš projekto „Lyderių laikas 3“ edukacinės išvykos į Prahą, kurią įgyvendino mokyklos direktorė Vilija Lukauskienė.
Galime pasidžiaugti, kad net po karantino laikotarpio mūsų gimnazijoje buvo organizuota tęstinė dieninė vasaros poilsio stovykla vaikams iš socialiai remtinų ir daugiavaikių šeimų. Stovykla veikė nuo birželio 15d. iki 19 d. Stovyklą lankė 1-5 klasių mokiniai. Stovyklos veiklas organizavo gimnazijos soc. pedagogė metodininkė Laima Rėbždienė, o jai talkino psichologė Aneta Žukauskienė.
Visais laikais siautėjo ligos, kurias žmonės stengdavosi nugalėti, o tam būtina įgyti imunitetą. Pirmiausia prisiminkime, kas gi yra imunitetas: remiantis medicinos žiniomis, imunitetas – tai organizmo gebėjimas atskirti, kas yra sava ir kas svetima. Tai, kas sava – apsaugoti, o kas svetima – sunaikinti. Imuninė sistema užtikrina organizmo apsaugą nuo įvairių nepalankių, neretai žalingų ir kenksmingų išorinių organizmų, kaip virusai ir bakterijos, ir geba išsaugoti stabilią vidinę žmogaus organizmo terpę. Dažnai sveikatos problemas mūsų proseneliai bei seneliai gydydavo liaudiškais metodais, kurie šiandieną mums yra mažai žinomi.
Kviečiame rengti mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo programas 2020–2021 mokslo metams. Programas prašome siųsti el. paštu iki 2020 m. rugpjūčio 24 d.
Konsultuotis dėl programų rengimo kviečiame tel. 8 615 33 534 arba nurodytu el. paštu iki birželio 25 d.
PRIDEDAMA. Kvalifikacijos tobulinimo programos forma.
Gargždų „Kranto“ pagrindinės mokyklos 6–8 klasių mokinių natiurmorto nuotraukų virtuali paroda „Už lango pavasaris, o aš turiu likti namuose...“
Su 2019 metais baigėsi 2018 m. prasidėjęs projektas „Atvirkščia pamoka“ – kiekvieno mokinio pažangai“ , kuriame dalyvavo Priekulės I. Simonaitytės ir Veiviržėnų J. Šaulio gimnazijų, Plikių I. Labutytės ir Dovilų pagrindinių mokyklų pradinių klasių mokytojai ir vadovai.
Nuotolinės metodinės sąšaukos ir pasitarimai rajono ir nacionaliniu lygmeniu tapo karantino laikotarpio kasdienybe. O štai gegužės 20 d. įvyko pirmasis nuotolinis Klaipėdos rajono mokyklų ir Kijevo LIKO licėjaus metodinis tiltas. Kodėl pasirinktas Kijevo LIKO licėjus? Priešistorė veda į 2018 metų birželį, kai Klaipėdos rajono švietimo įstaigų vadovai dalyvavo edukacinėje programoje „Lyderystės raiškos įtaka švietimo kokybei: Ukrainos patirtis“ ir lankėsi Kijevo LIKO mokykloje. Ši mokykla išsiskyrė iš kitų lankytų mokyklų savo erdvėmis, architektūriniu išplanavimu, šiuolaikiškumu ir aktyviais mokymo metodais. Joje dirba veržlių, iššūkių nebijančių jaunų mokytojų ir vadovų kolektyvas. Tai – ateities mokykla. Jos veiklos tęsiasi visą darbo dieną, nes po pamokų mokiniai turi puikias galimybes įvairiapusiai užklasinei veiklai. Tai mokykla, į kurią norisi sugrįžti.
2019 – 2020 m. m. gimnazijoje buvo vykdomas neformalusis fizikos švietimas, kurio užsiėmimų metu ugdytiniai rengėsi šalies fizikos konkursui „Fizikos bandymai aplink mus – 2020“ (http://fizikavisiems.lt/). Dar iki karantino pradžios fizikos kabinete dalis užsiėmimo dalyvių parengė ir atliko eksperimentus, atitinkančius minėto konkurso nuostatas. Vėliau neformaliojo švietimo užsiėmimai vyko virtualiai, kurių metu buvo parengti video darbai (eksperimentų video montavimas, įgarsinimas, fonavimas ir pan.). Dėl susidariusios situacijos, konkurso organizatoriams laiku spėjome išsiųsti iš planuotų keturių tik tris išbaigtus darbus:
Lietuvoje įvedus karantiną, Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) susidūrė su dideliu mokyklų noru ir siekiu pamokas organizuoti nuotoliniu būdu bei ieškojimu kaip tai padaryti savalaikiai, įdomiai ir patraukliai atliepiant skirtingų klasių moksleivių poreikius.
Sukaupta patirtimi vykdant ugdymo procesą nuotoliniu būdu, susistemintomis savo video paskaitomis ir įrašais universiteto bendruomenės nariai nori pasidalinti tiek su Lietuvos mokytojais, kurie visa tai galėtų įtraukti į pamokas, tiek su mokiniais, kurie domisi konkrečia tema ir nori praplėsti savo akiratį. VAIZDO PASKAITOS
Sveiki, mieli Kolegos!Tai jau septintasis Švietimo centro naujienlaiškis nuotolinio mokymo(si) laikotarpiu. Dalijamės su Jumis šią savaitę vykusių renginių apžvalga ir Jūsų parengtais metodiniais darbais.
Kiekvieną pavasarį Klaipėdos rajono Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazijoje vyksta menų (dailės) mokyklinis brandos egzaminas (DMBE). Galime pasidžiaugti, kad šiemet mokiniai šį egzaminą spėjo išlaikyti prieš karantiną – kovo 12 d.
Ir šiais mokslo metais Gargždų ,,Vaivorykštės” gimnazija toliau bendradarbiauja su Vilniaus Gedimino technikos universitetu. Šįkart bendraminčiai susitiko gegužės 8 d., nes nuotoliniu būdu vyko 23-ioji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „MOKSLAS – LIETUVOS ATEITIS. APLINKOS APSAUGOS INŽINERIJA.“
Renginiai vaikams, tėvams ir mokytojams, skirti šeimos dienai:
Paskaita ,,Šeimyniniai santykiai paprastai - misija įmanoma!?”
Paskaita „Šeimos santykių branda“
Paskaita ,,Vieta šeimoje – vieta gyvenime“
Paskaita „Tėčio įtaka vaiko gyvenime“
Sveiki, mieli Kolegos! Šeštasis Klaipėdos rajono švietimo centro naujienlaiškis turtingas mokytojų patirtimis ir gausiai papildytu edukacinės patirties banku.

Balandžio 23–30 dienomis vyko intensyvus pasiruošimas kūrybinių darbų parodai „Mano mama“. Ji skirta Motinos dienai paminėti.
Parodai savo darbus ruošė Pėžaičių skyriaus jungtinės grupės ugdytiniai ir 1–4 klasių mokiniai, gimnazijos priešmokyklinės grupės ugdytiniai, 1–4 klasių mokiniai, lankantys logopedines pratybas. Bendradarbiaujant su tėvais siekta ugdyti mokinių meninius, kūrybinius gebėjimus, saviraišką, įprasminant kalendorinių švenčių džiaugsmą. Tenkinti ir plėtoti vaikų poreikį pažinti, stebėti juos supančią aplinką, jausti ryšį su atbundančia gamta. Mokiniai, kurdami mamyčių portretus iš augalų ir jų motyvų, turėjo puikią progą prisiminti gėlių, medžių, krūmų pavadinimus, pažinti augalo dalis.