Istorija

konferencija pasakoju tau lietuvos istorijaAukso raidėmis esi įrašyta,
Mūsų širdyje, brangi Lietuva.
Ąžuolo lapais tau pintą vainiką
Nešiu per amžius visur visada.
Rita Bijeikytė Gatautė
 
Kovo 8 dieną Gargždų „Minijos“ progimnazijoje vyko integruota istorijos ir informatikos dalykų kūrybinių-projektinių darbų mokinių konferencija „Pasakoju Tau Lietuvos istoriją“. Konferencijos tikslas – ugdyti pilietiškumą, skatinti mokinius domėtis, tyrinėti savo gyvenamosios vietovės ir Lietuvos istoriją. Ugdyti gebėjimą saugiai, teisėtai naudoti ir taikyti tinkamas informacines technologijas. Plėtoti mokyklų bendradarbiavimą ugdant mokinių pažinimo, kūrybiškumo, komunikavimo, skaitmeninę, pilietiškumo bei kultūrinę kompetencijas.

rudeniski susitikimai muziejaus aplinkojeSpalio 20 dienos popietę LNDM Laikrodžių muziejaus parodų salėje rinkosi Klaipėdos miesto bei Klaipėdos rajono mokyklų, bibliotekų, muziejų atstovai. Kava kvepiančiame, moliūgais dekoruotame rudeniškai jaukiame renginyje muziejai, bibliotekos pristatė savo naujausias veiklas, kurias galima pritaikyti miesto bei rajono mokyklose - mokytojų (ne)tradicinių pamokų veiklose.

atsakomybe priemoniu taikymasAtsakomybė – būtinybė, pareiga atsakyti už savo elgesį, veiklą, pasirinkimu.Kaip žinia, viena iš gimnazijos funkcijų- brėžti mokiniams tinkamo, netinkamo elgesio ribas, užduoti toną, kas yra gera, kas bloga, diegti atsakomybę, kad nepasiimtų iš socialinių tinklų žeminančio elgesio, patyčių, smurto ir kt.

Pasibaigė dvejus metus vykęs „Vaivorykštės“ gimnazijos ir „Minijos“ progimnazijos tarpmokyklinis integruotas anglų k. ir istorijos projektas „Mokomės istorijos ir anglų kalbos per vizualizaciją“. Projekte dalyvavo „Vaivorykštės“ gimnazijos II–III klasių ir „Minijos“ progimnazijos 6–8 klasių mokiniai. Projekto koordinatorės – „Vaivorykštės“ gimnazijos anglų k. mokytoja Violeta Jurjonienė ir „Minijos“ progimnazijos“ istorijos mokytoja Jūratė Grimalienė. Projekto konsultantė – „Minijos“ progimnazijos lietuvių k. mokytoja Rūta Tamošaitienė.

Pasibaigė dvejus metus vykęs „Vaivorykštės“ gimnazijos ir „Minijos“ progimnazijos tarpmokyklinis integruotas anglų k. ir istorijos projektas „Mokomės istorijos ir anglų kalbos per vizualizaciją“. Projekte dalyvavo „Vaivorykštės“ gimnazijos II–III klasių ir „Minijos“ progimnazijos 6–8 klasių mokiniai. Projekto koordinatorės – „Vaivorykštės“ gimnazijos anglų k. mokytoja Violeta Jurjonienė ir „Minijos“ progimnazijos“ istorijos mokytoja Jūratė Grimalienė. Projekto konsultantė – „Minijos“ progimnazijos lietuvių k. mokytoja Rūta Tamošaitienė.

Pasibaigė dvejus metus vykęs „Vaivorykštės“ gimnazijos ir „Minijos“ progimnazijos tarpmokyklinis integruotas anglų k. ir istorijos projektas „Mokomės istorijos ir anglų kalbos per vizualizaciją“. Projekte dalyvavo „Vaivorykštės“ gimnazijos II–III klasių ir „Minijos“ progimnazijos 6–8 klasių mokiniai. Projekto koordinatorės – „Vaivorykštės“ gimnazijos anglų k. mokytoja Violeta Jurjonienė ir „Minijos“ progimnazijos“ istorijos mokytoja Jūratė Grimalienė. Projekto konsultantė – „Minijos“ progimnazijos lietuvių k. mokytoja Rūta Tamošaitienė.

Pasibaigė dvejus metus vykęs „Vaivorykštės“ gimnazijos ir „Minijos“ progimnazijos tarpmokyklinis integruotas anglų k. ir istorijos projektas „Mokomės istorijos ir anglų kalbos per vizualizaciją“. Projekte dalyvavo „Vaivorykštės“ gimnazijos II–III klasių ir „Minijos“ progimnazijos 6–8 klasių mokiniai. Projekto koordinatorės – „Vaivorykštės“ gimnazijos anglų k. mokytoja Violeta Jurjonienė ir „Minijos“ progimnazijos“ istorijos mokytoja Jūratė Grimalienė. Projekto konsultantė – „Minijos“ progimnazijos lietuvių k. mokytoja Rūta Tamošaitienė.

Pasibaigė dvejus metus vykęs „Vaivorykštės“ gimnazijos ir „Minijos“ progimnazijos tarpmokyklinis integruotas anglų k. ir istorijos projektas „Mokomės istorijos ir anglų kalbos per vizualizaciją“. Projekte dalyvavo „Vaivorykštės“ gimnazijos II–III klasių ir „Minijos“ progimnazijos 6–8 klasių mokiniai. Projekto koordinatorės – „Vaivorykštės“ gimnazijos anglų k. mokytoja Violeta Jurjonienė ir „Minijos“ progimnazijos“ istorijos mokytoja Jūratė Grimalienė. Projekto konsultantė – „Minijos“ progimnazijos lietuvių k. mokytoja Rūta Tamošaitienė.

naujos tradicijos gali buti kuriamos ir nuotoliniu buduBalandžio 10 d. rytą Dituvos pagrindinės mokyklos bendruomenė pradėjo gražia šventine gaida – Mažosios Lietuvos muziejaus edukatorės Agnės Adomaitytės nuotoline edukacine pamoka, tema "Velykų papročiai Mažojoje Lietuvoje".

naujos tradicijos gali buti kuriamos ir nuotoliniu buduBalandžio 10 d. rytą Dituvos pagrindinės mokyklos bendruomenė pradėjo gražia šventine gaida – Mažosios Lietuvos muziejaus edukatorės Agnės Adomaitytės nuotoline edukacine pamoka, tema "Velykų papročiai Mažojoje Lietuvoje".

naujos tradicijos gali buti kuriamos ir nuotoliniu buduBalandžio 10 d. rytą Dituvos pagrindinės mokyklos bendruomenė pradėjo gražia šventine gaida – Mažosios Lietuvos muziejaus edukatorės Agnės Adomaitytės nuotoline edukacine pamoka, tema "Velykų papročiai Mažojoje Lietuvoje".

naujos tradicijos gali buti kuriamos ir nuotoliniu buduBalandžio 10 d. rytą Dituvos pagrindinės mokyklos bendruomenė pradėjo gražia šventine gaida – Mažosios Lietuvos muziejaus edukatorės Agnės Adomaitytės nuotoline edukacine pamoka, tema "Velykų papročiai Mažojoje Lietuvoje".

naujos tradicijos gali buti kuriamos ir nuotoliniu buduBalandžio 10 d. rytą Dituvos pagrindinės mokyklos bendruomenė pradėjo gražia šventine gaida – Mažosios Lietuvos muziejaus edukatorės Agnės Adomaitytės nuotoline edukacine pamoka, tema "Velykų papročiai Mažojoje Lietuvoje".

Pernai Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazijoje startavęs tarpmokyklinis projektas LAIKMEČIO ŽENKLAI, šių mokslo metų pabaigą nuspalvino dar sodresnėmis ir prasmingesnėmis spalvomis. Prie priekuliškių ir Klaipėdos Sendvario progimnazijos prisijungė Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazija. Mokiniai domėjosi Priekulės miesto istorija, literatūriniu ir gamtiniu paveldu. Projekto dalyviai apgailestavo, kad sunkiausiai buvo įveikiamos užduotys, reikalaujančios matematinių žinių ir inžinierinių sprendimų, tačiau puikiai jautėsi išmaniųjų technologijų pasaulyje. Įgytos žinios, pagilinti socialiniai-emociniai įgūdžiai: bendravimas, bendradarbiavimas, savitarpio pagalba. Mokiniai puikiai suvokė, kas yra pagalba kitam, mandagus pokalbis, pagarba asmeninei erdvei, pagarba vyresniems ir dėmesys aplinkiniams.

Pernai Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazijoje startavęs tarpmokyklinis projektas LAIKMEČIO ŽENKLAI, šių mokslo metų pabaigą nuspalvino dar sodresnėmis ir prasmingesnėmis spalvomis. Prie priekuliškių ir Klaipėdos Sendvario progimnazijos prisijungė Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazija. Mokiniai domėjosi Priekulės miesto istorija, literatūriniu ir gamtiniu paveldu. Projekto dalyviai apgailestavo, kad sunkiausiai buvo įveikiamos užduotys, reikalaujančios matematinių žinių ir inžinierinių sprendimų, tačiau puikiai jautėsi išmaniųjų technologijų pasaulyje. Įgytos žinios, pagilinti socialiniai-emociniai įgūdžiai: bendravimas, bendradarbiavimas, savitarpio pagalba. Mokiniai puikiai suvokė, kas yra pagalba kitam, mandagus pokalbis, pagarba asmeninei erdvei, pagarba vyresniems ir dėmesys aplinkiniams.

Pernai Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazijoje startavęs tarpmokyklinis projektas LAIKMEČIO ŽENKLAI, šių mokslo metų pabaigą nuspalvino dar sodresnėmis ir prasmingesnėmis spalvomis. Prie priekuliškių ir Klaipėdos Sendvario progimnazijos prisijungė Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazija. Mokiniai domėjosi Priekulės miesto istorija, literatūriniu ir gamtiniu paveldu. Projekto dalyviai apgailestavo, kad sunkiausiai buvo įveikiamos užduotys, reikalaujančios matematinių žinių ir inžinierinių sprendimų, tačiau puikiai jautėsi išmaniųjų technologijų pasaulyje. Įgytos žinios, pagilinti socialiniai-emociniai įgūdžiai: bendravimas, bendradarbiavimas, savitarpio pagalba. Mokiniai puikiai suvokė, kas yra pagalba kitam, mandagus pokalbis, pagarba asmeninei erdvei, pagarba vyresniems ir dėmesys aplinkiniams.