Klaipėdos rajono metodinė veikla skatina nuolatinį pedagoginių darbuotojų profesinės kompetencijos augimą, saviraišką, kūrybiškumą bei efektyvių ugdymo metodų ir naujovių sklaidą. Ji yra orientuota į profesinės kompetencijos tobulinimą ir ugdymo proceso veiksmingumo užtikrinimą per bendradarbiavimą, inovacijų diegimą ir gerosios praktikos sklaidą.

Metodinė veikla glaudžiai susijusi su kvalifikacijos tobulinimu. Planuojant ir organizuojant Klaipėdos rajono metodinių būrelių veiklą atsižvelgiama tiek į nacionalinius, tiek į rajono kvalifikacijos tobulinimo prioritetus.

Tikslai:

1. Siekti nuolatinio pedagoginių darbuotojų profesinės kompetencijos augimo ir kūrybiškumo plėtojimo.
2. Sudaryti sąlygas metodinių būrelių narių profesinių kompetencijų tobulinimui ir švietimo proceso veiksmingumo užtikrinimui.
3. Plėtoti metodinį ir dalykinį pedagoginių darbuotojų bendradarbiavimą.

Uždaviniai:

1. Telkti pedagoginius darbuotojus šalies, regiono ir rajono švietimo politikai įgyvendinti bei ugdymo kokybei užtikrinti.
2. Analizuoti mokinių mokymosi pasiekimų rezultatus ir inicijuoti metodinę veiklą šių rezultatų gerinimui.
3. Skleisti pedagogines ir metodines naujoves, dalytis gerąja pedagogine patirtimi ir skatinti jos kaupimą.
4. Organizuoti metodinius renginius, konkursus ir olimpiadas, teikti metodinę pagalbą jauniems specialistams.
5. Vertinti, recenzuoti ir aprobuoti pedagoginių darbuotojų parengtus metodinius darbus ir priemones, koordinuoti jų sklaidą.