1. Nusibraižiusios lentelę surašė skaičius nuo 1 iki 9 vertikaliai bei horizontaliai.
2. Jai užpildyti reikėjo prisiminti daugybos lentelę ir užrašyti gautą vienaženklių skaičių sumą ir dviženklių – antrąjį skaitmenį.
1. pav. Simetriško rašto kūrimui užpildyta lentelė
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
2 |
2 |
4 |
6 |
8 |
0 |
2 |
4 |
6 |
8 |
3 |
3 |
6 |
9 |
2 |
5 |
8 |
1 |
4 |
7 |
4 |
4 |
8 |
2 |
6 |
0 |
4 |
8 |
2 |
6 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
6 |
6 |
2 |
8 |
4 |
0 |
6 |
4 |
8 |
4 |
7 |
7 |
4 |
1 |
8 |
5 |
4 |
9 |
6 |
3 |
8 |
8 |
6 |
4 |
2 |
0 |
8 |
6 |
4 |
2 |
9 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3. Nuspalvinusios skaičius, esančius gimimo datoje, gavo simetrišką ornamentą (pavyzdžiui, jei asmuo yra gimęs 2004-04-02, tai jis turėjo nuspalvinti lentelėje esančius šiuos skaičius: 2; 0; 4).
1. pav. Simetriškas raštas sukurtas pagal 2004-04-02 gimimo datą
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
2 |
2 |
4 |
6 |
8 |
0 |
2 |
4 |
6 |
8 |
3 |
3 |
6 |
9 |
2 |
5 |
8 |
1 |
4 |
7 |
4 |
4 |
8 |
2 |
6 |
0 |
4 |
8 |
2 |
6 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
6 |
6 |
2 |
8 |
4 |
0 |
6 |
4 |
8 |
4 |
7 |
7 |
4 |
1 |
8 |
5 |
4 |
9 |
6 |
3 |
8 |
8 |
6 |
4 |
2 |
0 |
8 |
6 |
4 |
2 |
9 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Asmeninius raštus pasirinktu siuvinėjimo būdu gimnazistės uoliai kūrė du mėnesius, o rezultatai pranoko net jų pačių lūkesčius: kiekvienas rankdarbis – savitas, originalus, asmeninis, slepiantis gimimo datos skaičius bei primenantis tautinius raštus.
DARBŲ PARODĄ RASITE ČIA: https://photos.app.goo.gl/VBdRmQv1rGFqRXKu6
Priekulės I. Simonaitytės gimnazijos technologijų vyr. mokytoja Raimonda Mickienė