Klaipėdos rajono MMT metodinės veiklos ir profesinio tobulėjimo prioritetai 2019–2020 m. m.
- 1* .Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
- 1.1. atskirų mokinių pažangos stebėjimo, vertinimo ir įsivertinimo sistemos tobulinimas;
- 1.2. mokymosi pagalbos teikimas – orientavimasis į mokinio poreikius;
- 1.3. aktyvūs ugdymo metodai ir ugdymo turinio integravimas;
- 1.4. socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas;
- 2**. Duomenimis grįstas ugdymo ir mokymo kokybės gerinimas:
- 2.1. tarptautinių, nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų, testų rezultatų, rekomendacijų ir išvadų panaudojimas:
- 2.2. mokyklos išorinio vertinimo, įsivertinimo ir kitų duomenų naudojimas;
- 3. Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas:
- 3.1. profesinis pedagogų skaitmeninio raštingumo didinimas;
- 3.2. kolegialaus grįžtamojo ryšio panaudojimas mokytojo kompetencijų tobulinimui;
- 3.3. Pedagogų profesinio mokymosi ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.
1*prioritete užtikrinti projektinių veiklų tęstinumą.
2** prioritetą išplėtoti atsižvelgiant į konkrečios ugdymo įstaigos PUPP, NMPP, VBE rezultatus.