Sausio 16 d. gimnazijoje vyko VGTU „Ateities inžinerijos“ nuotolinio ugdymo platformos kūrybinės dirbtuvės. Jų tikslas – panaudojant šiuolaikinių technologijų ir nuotolinės mokymo formos privalumus, suteikti mokiniams papildomas galimybes gilinti savo žinias ir jas kompleksiškai taikyti inžinerijos, informatikos technologijų, gamtos mokslų srityse.

Dirbtuvėse dalyvavo 32 Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijos, 16 Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijos ir 3 Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro mokiniai. Jaunuoliai dirbo keturiose grupėse ir išgirdo informaciją apie keturis modulius. VGTU „Ateities inžinerijos“ konsultantė prof.dr. Marija Burinskienė supažindino mokinius su moduliu ,,Darnios aplinkos plėtra“.

Modulį ,,Darnus pastatas“ pristatė ir praktinius darbus su mokiniais atliko dr. Rūta Mikučionienė. Pasirinkę ,,Aplinkos apsaugą“ su doc.dr. Egle Marčiulaitiene atliko kvapų, mobiliųjų telefonų elektromagnetinio lauko tyrimus, gvildeno aplinkos apsaugos problemas. Doc.dr. Eugenijus Paliokas pristatė modulį ,,Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos“. Šiuos modulius Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijoje koordinuos geografijos vyr. mokytoja Jurga Venckauskienė, fizikos vyr. mokytoja Neringa Pilipauskienė, biologijos mokytoja metodininkė Raimonda Mankevičienė ir informatikos mokytoja metodininkė Regina Šukienė, o Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijoje koordinuos biologijos mokytoja metodininkė Diana Vepštienė, informatikos ir fizikos mokytoja metodininkė Ramutė Stankaitienė ir geografijos mokytoja Ugnė Kuraitė.

Netradicinėse pamokose dalyvavę mokiniai pasiryžę būti aktyvūs platformos veiklose, atlikti projektinius darbus ir išmėginti savo jėgas VGTU „Ateities inžinerijos“ konkurse, kuris vyks gegužės mėnesį Vilniuje.

Raimonda Mankevičienė, Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė

Nuotraukos Gintauto Našlėno