Rekomenduojami švietimo įstaigų veiklos prioritetai ir kryptys 2022–2025 metais
1. Prioritetas. Pedagogų profesinis augimas įgyvendinant šiuolaikinį ugdymo/mokymo turinį ir gerinant mokinių mokymo (si) rezultatus. Prioriteto kryptys:
1.1. Atnaujinto ugdymo turinio didaktikos analizavimas ir pritaikymas (bei profesinės patirties sklaida).
1.1. Į mokymąsi orientuotos vertinimo kultūros plėtojimas.
1.2. Gamtos mokslų, matematikos ir IT (STEAM) ugdymo kokybės tobulinimas.
1.3. Mokinių finansinio raštingumo, verslumo, karjeros planavimo įgūdžių formavimas bendrajame ugdyme.
1.4. ,,Tūkstantmečio mokyklos“ programos veiklų įgyvendinimas per tinklaveiką.
2. Prioritetas. Įtraukiojo ugdymo principų diegimas mokykloje. Prioriteto kryptys:
2.1. Personalizuotas kiekvieno mokinio ugdymas, atitinkantis mokinio galias ir poreikius
2.2. Universalaus dizaino, pastoliavimo kaip pagalbos mokymesi principų diegimas.
3. Prioritetas. Mokyklų vadovų ir mokytojų lyderystės ugdymas sėkmingam pokyčių įgyvendinimui. Prioriteto kryptis:
3.1. Visuotinės kokybės vadybos principų plėtojimas.

 

mmt 2020 2021

 

 

 

 

Klaipėdos rajono MMT metodinės veiklos ir profesinio tobulėjimo  prioritetai 2019–2020 m. m.

  • 1* .Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
  • 1.1. atskirų mokinių pažangos stebėjimo, vertinimo ir įsivertinimo sistemos tobulinimas;
  • 1.2. mokymosi pagalbos teikimas – orientavimasis į mokinio poreikius;
  • 1.3. aktyvūs ugdymo metodai ir ugdymo turinio integravimas;
  • 1.4. socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas;
  • 2**. Duomenimis grįstas ugdymo ir mokymo kokybės gerinimas:
  • 2.1. tarptautinių, nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų, testų rezultatų, rekomendacijų ir išvadų panaudojimas:
  • 2.2. mokyklos išorinio vertinimo, įsivertinimo ir kitų duomenų naudojimas;
  • 3. Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas:
  • 3.1. profesinis pedagogų skaitmeninio raštingumo didinimas;
  • 3.2. kolegialaus grįžtamojo ryšio panaudojimas mokytojo kompetencijų tobulinimui;
  • 3.3. Pedagogų profesinio mokymosi ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.

1*prioritete užtikrinti projektinių veiklų tęstinumą.

2** prioritetą išplėtoti atsižvelgiant į konkrečios ugdymo įstaigos PUPP, NMPP, VBE rezultatus.

 

 

 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2018–2019 m. m. (prioritetas – ugdymo kokybė)

1. Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
1.1. atskirų mokinių pažangos  stebėjimo, vertinimo ir įsivertinimo sistemos tobulinimas;
1.2. mokymosi pagalbos teikimas – orientavimasis į mokinio poreikius;
1.3. aktyvūs ugdymo metodai ir ugdymo turinio integravimas;
1.4. socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas;

2. Duomenimis grįstas ugdymo ir mokymo kokybės gerinimas:
2.1. tarptautinių, nacionalinių mokinių pasiekimų  tyrimų, testų rezultatų, rekomendacijų  ir išvadų panaudojimas;
2.2. mokyklos išorinio vertinimo,  įsivertinimo ir kitų duomenų naudojimas;

3. Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas:
3.1. profesinis pedagogų skaitmeninio raštingumo didinimas;
3.2. kolegialaus grįžtamojo ryšio  panaudojimas mokytojo kompetencijų tobulinimui;
3.3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.

 

 

 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2016 – 2017 m. m.

1. Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
1.1. atskirų mokinių pažangos stebėjimo ir vertinimo sistemos tobulinimas;
1.2. mokymosi pagalbos teikimas;
1.3. ugdymo turinio integravimas ir tarpdalykinės sąsajos;
1.4. mokymo(si) nuostatų ir būdų veiksmingas taikymas;
1.5. gabių mokinių ugdymas.
2. Prevencinių pilietinio, socialinio ir emocinio mokinių ugdymo programų integravimas į ugdymą.
3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.

 

 

 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2015 – 2016 m. m.

1.Mokymo ir mokymosi gerinimas:
1.1. individualios mokinių pažangos vertinimo tobulinimas;
1.2. ugdymo turinio integravimas ir tarpdalykinės sąsajos;
1.3. IKT naudojimas;
1.4. gabių mokinių ugdymas;
1.5. mokymosi pagalbos teikimas.
2. Pilietinis, socialinis ir emocinis mokinių ugdymas.
3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir ugdymo proceso ryšio užtikrinimas.

 

 

 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2013 – 2014 m. m.

1. Nuoseklus pamokos tobulinimas:
1.1. mokinių pažangos vertinimas;
1.2. ugdymo turinio individualizavimas ir diferenciavimas;
1.3. IKT naudojimas;
1.4. Gabių mokinių ugdymas.
2. Mokymosi pagalbos teikimas;
3. Socialinis emocinis mokinių ugdymas.