Prasidėjus mokinių atostogoms, daugelis jų svajoja išsimiegoti, skirti laiko tik sau, užsiimti mėgstama veikla. Puiku, kad yra jaunuolių, svarstančių atostogauti prasmingai. Turiningos atostogos, pasak psichologės psichoterapeutės Vilmos Mažeikienės, turėtų prasidėti nuo klausimo: „Ko aš noriu?“ Įsivardijus poreikius, būtina išsiaiškinti, ką iš to, ko noriu, realiai galiu? Atlikus savianalizę, jau galima rinktis, ieškoti, bandyti.

Po tokių klausimų ir atsakymų, parašę motyvacinį laišką ir sulaukę teigiamo atsakymo, Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijos aštuoni gimnazistai, besimokantys II-III klasėse, nutarė pasinaudoti galimybe dalyvauti  Vilniaus Gedimino technikos universiteto vykdomo projekto ,,Ateities inžinerijos“ neakivaizdinių NVŠ (neformaliojo vaikų švietimo) programų trijose sesijose. Dabar (2018 06 25 -29) mokiniai įgyvendins dvi programas. Analizuodami programą ,,Išmanusis šiltnamis“, gimnazistai išmoks kurti šiltnamių modelius, programuoti jų elektronines valdymo sistemas, palaikyti optimalų augalų augimo ir vystymosi mikroklimatą: tinkamą drėgmę bei temperatūrą ir t.t. Sukurti išmanieji šiltnamiai atiteks mokiniams, kuriuos vėliau jie galės tobulinti. Na, o programos ,,Liejimo technologijos detalių gamyboje“ dalyviai susipažins su metalinių lydinių pasauliu, optiniais metalografiniais mikroskopais, tirs vidinę medžiagų struktūrą, naudodami medžiagų analizatorius studijuos medžiagos cheminę sudėtį, išmatuos spalvotųjų metalų lydinių skirtumą. Per trumpą laiką išmoks suprojektuoti naują detalę, kurią vėliau išlies iš spalvotojo metalo lydinio. Gimnazistai galės praktiškai susipažinti su šiuolaikinės inžinerijos minėtomis sritimis  ir įgis pradinių praktinių įgūdžių.

Tikiuosi, jog su Bendikaite Julija, Dromantaite Anele, Kalviu Gyčiu, Kasparavičiumi Justu, Kasperavičiumi Eideniu, Pučėta Linu, Rimkumi Luku, Tverskyte Aušrine patirsime smagių mokymosi patirčių ir grįžę pasidalinsime turiningų atostogų įspūdžiais.

Raimonda Mankevičienė, Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė