Originalo reikšmės mene suvokimas. J. S. Bacho Tokata ir fuga d-moll

Muzika, tikyba. TŪM STEAM kultūrinio ugdymo iniciatyva. TŪM I projektas.

Jūratė Surblienė – muzikos mokytoja metodininkė,
Judita Klimienė – tikybos mokytoja metodininkė,
Gargždų „Vaivorykštės“ gimnazija

Pamokoje integruotas menų ir religijos pažinimas per muziką. Mokiniai susipažino su J. S. Bacho „Tokata ir fuga d-moll“ įvairiomis interpretacijomis, diskutavo apie meno autentiškumą, lygino originalo ir modernių versijų reikšmes. Tikybos pamokoje aptartas baroko epochos meno ir tikėjimo ryšys, atliktos kūrybinės užduotys – maldų ir muzikos gretinimas, muzikinių idėjų kūrimas. Ugdomos pažinimo, komunikavimo, kūrybiškumo kompetencijos.

Aprobuota: Gargždų „Vaivorykštės“ gimnazijos meninio, technologinio, fizinio ir sveikatos ugdymo mokytojų metodinėje grupėje, 2024-10-16.

https://drive.google.com/drive/folders/1fqM9JnpUY2pfAnNqUvLO0TMHGKLzwx5J?usp=drive_link