Integruota fizinio ugdymo ir matematikos pamoka

Autoriai: Jolanta Žukauskienė, Rasa Sorokina
Mokykla: Gargždų „Minijos“ progimnazija
Dalykai: Fizinis ugdymas, matematika
Klasė: 6
Tikslas: Skatinti fizinį aktyvumą ir ugdyti gebėjimą taikyti statistinius skaičiavimus praktinėje veikloje.
Trumpas aprašas: Mokiniai atlieka kamuolio metimus į krepšį, fiksuoja rezultatus, apskaičiuoja pataikymo procentus, vidurkius ir vaizduoja duomenis diagramomis.
Vertė: Tarpdalykinė integracija, praktinis matematikos taikymas, refleksija ir duomenų analizė.
Aprobuota: Gargždų „Minijos“ progimnazijos metodinėje grupėje (2025-04-30, prot. Nr. 30–4)

https://drive.google.com/drive/folders/1dv0W6TRjkUvLE5mKgyzv6Bkxkhg2lyc3?usp=sharing


Kūrybiniai žaidimai

Jolanta Žukauskienė, fizinio ugdymo mokytoja metodininkė, Gargždų „Minijos“ progimnazija.

Metodinė medžiaga, skirta kūrybinėms užduotims fizinio ugdymo pamokose. Užduotys pritaikytos įvairių gebėjimų mokiniams, įskaitant specialiąsias medicininio fizinio pajėgumo grupes. Ši priemonė siekia skatinti mokinių aktyvumą ir įsitraukimą, ugdant bendravimo, kūrybiškumo ir fizinio pasirengimo įgūdžius.

Aprobuota: Gargždų „Minijos“ progimnazijos saviraiškos metodinėje grupėje (2024-12-17, prot. Nr. 34-10) ir pristatyta Lietuvos fizinio ugdymo mokytojų konferencijoje Rietavo Lauryno Ivinskio gimnazijoje (2024-11-29).

https://drive.google.com/drive/folders/1PAapD3efJHqFZtn70HXd5Mv5eOEEFhd8?usp=drive_link


Penkiakovė fizinio ugdymo pamokoje

Jolanta Žukauskienė, fizinio ugdymo mokytoja metodininkė, Gargždų „Minijos“ progimnazija.

Metodinė medžiaga, skirta penkiakovės integracijai į fizinio ugdymo pamokas. Mokiniai, rengdamiesi užduotims, pasidalins vaidmenimis, aptars veiklų strategiją ir taisyklingai atliks fizinius judesius. Veikla skatina sąžiningo rungtyniavimo ir olimpinių vertybių ugdymą, stiprina mokinių komunikavimo, kūrybiškumo, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetencijas.

Aprobuota: Lietuvos fizinio ugdymo mokytojų konferencijoje „Praktinės strategijos, skirtos geresniam mokinių įsitraukimui į fizinio ugdymo pamokas“ (Rietavo Lauryno Ivinskio gimnazija, 2024-11-29) bei Gargždų „Minijos“ progimnazijos saviraiškos metodinėje grupėje (2024-12-17, protokolo Nr. 34-10).

https://drive.google.com/drive/folders/1SleMW-oDfGE0G-DYaUNcre3RyUlnyV8B?usp=sharing


Netradicinis tinklinis

Jolanta Žukauskienė, Gargždų „Minijos“ progimnazijos mokytoja metodininkė

Šios projektinės veiklos tikslas - įtraukti 5-8 klasių mokinius į netradicines tinklinio veiklas, kurios skatins bendradarbiavimą, sportinį aktyvumą ir kūrybiškumą. Per penkias dienas mokiniai dalyvaus įvairiuose žaidimuose, tokiuose kaip „Crosneto“ tinklinis su paklodėmis, stalo ir sniego tinklinis, parko ir futbolo tinklinis, paplūdimio tinklinis bei „Smūginis“ ir juodo tinklo tinklinis. Veiklos metu bus skiriamas dėmesys saugumo instruktažams, žaidimų taisyklių mokymuisi, strategijų aptarimui ir refleksijai. Mokiniai bus aktyviai įtraukti į žaidimus, teisėjavimą, statistikos vedimą bei rezultatų analizę, taip skatindami jų atsakomybės jausmą ir komandinio darbo įgūdžius.

https://drive.google.com/drive/folders/1_kwqooktUYOccf5uhKK8snuoPSrnRL2L?usp=drive_link