Pagal TŪM I programą vasario 28–kovo 1 d. Švietimo centre buvo organizuoti mokymai ,,Kultūrinės kompetencijos ugdymas kaip integralus mokymosi procesas“. Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos mokytojos edukatorės Andželika Aleksandravičiūtė ir Lina Sirgedienė savo praktine patirtimi ir pateiktais pavyzdžiais provokavo TŪM I programoje dalyvaujančių gimnazijų pradinių klasių, lietuvių kalbos ir literatūros, menų bei kitų dalykų mokytojus į rimtus dalykus pažvelgti per žaidimo prizmę, taikant žaidimu grįstus ugdymo metodus, į meną ir kultūrą pirmiausia žvelgti per asmeninį santykį, mokė, kaip pasiekti, kad kultūra ir mokymasis darytų visuomenę atvirą pasauliui ir vieni kitiems, kad būtų ugdomas kuriantis ir mąstantis žmogus.
Apsilankius Klaipėdos kultūrų komunikacijų centre, edukatorė Simona Martinkutė priminė mokytojams, kad vertinant šiuolaikinį meną, pirmiausia reikėtų į kūrinį pasižiūrėti per savo asmeninę interpretaciją (kokias emocijas ir asociacijas man kelia ir kt.), tuomet bandyti suvokti menininko požiūrį (ką menininkas norėjo pasakyti, kokias temas nagrinėja ir kt.), vertinti sukurto objekto parametrus (kaip kūrinys sukurtas, kokios medžiagos, forma, spalvos ir kt.) ir, žinoma, vertinti kontekstą. Suvokta, kad šiuolaikiniame mene, kaip ir šiuolaikinėje mokykloje, svarbus ne tik rezultatas, bet ir procesas.
Daugiau nuotraukų rasite čia: https://www.facebook.com/krsc.lt/posts/pfbid02aUCRGTLHFB85zGk9KD5n1NfRuxqmq65yT5dsuFY8xgEDeuvH2wWKr852zpYQumrXl