„Geros mokyklos koncepcijoje“, į kurią lygiuojasi visa šiandieninė švietimo sistema, teigiama: „<...> gera mokykla – pamatinėmis vertybėmis ugdymą grindžianti ir sėkmės siekianti mokykla“.

Šiuolaikinėje mokykloje svarbiausiu tikslu tampa kritinio mąstymo, bendradarbiavimo, gebėjimo dirbti komandoje, mokėjimo mokytis ugdymas, todėl sėkminga mokytojos ir mokinio veikla – mąstymą lavinanti veikla, kurioje naudojama gausybė patrauklių metodų, padedančių atsiskleisti kūrybingumui. Kaip teigia žymus pedagogas, pedagogikos teoretikas Sebastianas Leitneris, šiandien svarbiau ne tai, ko mokytojas moko, bet tai, kaip mokiniai mokosi. Todėl pamokos netradicinėse erdvėse, edukacinės išvykos, patyriminis mokymas tampa neatsiejama kiekvienos mokymosi veiklos dalimi.

„Geros mokyklos koncepcijoje“, į kurią lygiuojasi visa šiandieninė švietimo sistema, teigiama: „<...> gera mokykla – pamatinėmis vertybėmis ugdymą grindžianti ir sėkmės siekianti mokykla“.

Šiuolaikinėje mokykloje svarbiausiu tikslu tampa kritinio mąstymo, bendradarbiavimo, gebėjimo dirbti komandoje, mokėjimo mokytis ugdymas, todėl sėkminga mokytojos ir mokinio veikla – mąstymą lavinanti veikla, kurioje naudojama gausybė patrauklių metodų, padedančių atsiskleisti kūrybingumui. Kaip teigia žymus pedagogas, pedagogikos teoretikas Sebastianas Leitneris, šiandien svarbiau ne tai, ko mokytojas moko, bet tai, kaip mokiniai mokosi. Todėl pamokos netradicinėse erdvėse, edukacinės išvykos, patyriminis mokymas tampa neatsiejama kiekvienos mokymosi veiklos dalimi.

Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijos III klasės A1 srauto mokinių (mokytoja Rasa Rusteikienė) lietuvių kalbos ir literatūros projekto ,,METŲ“ IŠMINTIS“ aprašymas:
Dirbdama gimnazijoje su vyresniųjų klasių mokiniais skatinu bent kartą metuose paruošti literatūros projektą, kurio temą pasiūlau, tačiau gimnazistams palieku laisvę interpretuoti. Taip mokiniai skatinami ne tik ,,sausai“ pažinti, suprasti ir išmokti medžiagą, ne tik rašinius mokosi kurti, bet ir įsitraukia į praktinę kūrybinę veiklą, patiria atradimo ir kūrybingumo skleidimosi džiaugsmą, ugdosi gebėjimą viešai pristatyti atliktus projektus. Dalinuosi originaliais šių metų gimnazistų darbais, tikėdamasi, kad toks tolimas rašytojas kaip Kristijonas Donelaitis gali priartėti prie jauno, šiuolaikinėse technologijose skendinčio, žmogaus.

Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijos antrokės Evelina Dargytė, Rugilė Žvirblytė, Greta Rudgalvytė, Aistė Dargužaitė, Ema Paulauskaitė turėjo galimybę dalyvauti respublikos bendrojo ugdymo mokyklų konferencijoje-viktorinoje ,,Kultūriniai, istoriniai ir biografiniai atspindžiai literatūroje“. Renginį, kuriame pranešimus skaitė dvidešimt devyni 9-10 klasių mokiniai, viktorinoje dalyvavo dar gausesnis būrys paauglių, organizavo Šilalės rajono Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija.

Spalio 26 d. Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinėje gimnazijoje įvyko respublikinė konferencija ,,Reformacija – 500. Istorinis, kultūrinis ir dvasinis palikimas“, skirta įprasminti daugelyje Europos šalių minimą Reformacijos jubiliejų. Renginyje dalyvavo naujus iššūkius kaip kelią į tobulėjimą priimantys, sveikai pasitikintys savo jėgomis mokiniai bei jų mokytojai iš Kretingos miesto mokyklų, Šiaulių rajono Kužių gimnazijos, Palangos senosios ir Gargždų ,,Vaivorykštės“ gimnazijų. Buvo pristatyti pranešimai, tiriamieji darbai, meninės improvizacijos, aktualizuojančios labai įvairias temas, susijusias su Reformacijos istorija, teologija bei filosofija. Taip ugdymasis konferencijoje tapo dialogiškas ir tyrinėjantis, peržengiantis mokyklos sienas.