Klaipėdos rajono MMT metodinės veiklos ir profesinio tobulėjimo  prioritetai 2019–2020 m. m.

  • 1* .Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
  • 1.1. atskirų mokinių pažangos stebėjimo, vertinimo ir įsivertinimo sistemos tobulinimas;
  • 1.2. mokymosi pagalbos teikimas – orientavimasis į mokinio poreikius;
  • 1.3. aktyvūs ugdymo metodai ir ugdymo turinio integravimas;
  • 1.4. socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas;
  • 2**. Duomenimis grįstas ugdymo ir mokymo kokybės gerinimas:
  • 2.1. tarptautinių, nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų, testų rezultatų, rekomendacijų ir išvadų panaudojimas:
  • 2.2. mokyklos išorinio vertinimo, įsivertinimo ir kitų duomenų naudojimas;
  • 3. Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas:
  • 3.1. profesinis pedagogų skaitmeninio raštingumo didinimas;
  • 3.2. kolegialaus grįžtamojo ryšio panaudojimas mokytojo kompetencijų tobulinimui;
  • 3.3. Pedagogų profesinio mokymosi ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.

1*prioritete užtikrinti projektinių veiklų tęstinumą.

2** prioritetą išplėtoti atsižvelgiant į konkrečios ugdymo įstaigos PUPP, NMPP, VBE rezultatus.

 




 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2018–2019 m. m. (prioritetas – ugdymo kokybė)

1. Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
1.1. atskirų mokinių pažangos  stebėjimo, vertinimo ir įsivertinimo sistemos tobulinimas;
1.2. mokymosi pagalbos teikimas – orientavimasis į mokinio poreikius;
1.3. aktyvūs ugdymo metodai ir ugdymo turinio integravimas;
1.4. socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas;

2. Duomenimis grįstas ugdymo ir mokymo kokybės gerinimas:
2.1. tarptautinių, nacionalinių mokinių pasiekimų  tyrimų, testų rezultatų, rekomendacijų  ir išvadų panaudojimas;
2.2. mokyklos išorinio vertinimo,  įsivertinimo ir kitų duomenų naudojimas;

3. Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas:
3.1. profesinis pedagogų skaitmeninio raštingumo didinimas;
3.2. kolegialaus grįžtamojo ryšio  panaudojimas mokytojo kompetencijų tobulinimui;
3.3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.

 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2016 – 2017 m. m.

1. Mokymo ir mokymosi gerinimas (mokinys–mokytojas–tėvai):
1.1. atskirų mokinių pažangos stebėjimo ir vertinimo sistemos tobulinimas;
1.2. mokymosi pagalbos teikimas;
1.3. ugdymo turinio integravimas ir tarpdalykinės sąsajos;
1.4. mokymo(si) nuostatų ir būdų veiksmingas taikymas;
1.5. gabių mokinių ugdymas.
2. Prevencinių pilietinio, socialinio ir emocinio mokinių ugdymo programų integravimas į ugdymą.
3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ryšio su ugdymo procesu užtikrinimas.

 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2015 – 2016 m. m.

1.Mokymo ir mokymosi gerinimas:
1.1. individualios mokinių pažangos vertinimo tobulinimas;
1.2. ugdymo turinio integravimas ir tarpdalykinės sąsajos;
1.3. IKT naudojimas;
1.4. gabių mokinių ugdymas;
1.5. mokymosi pagalbos teikimas.
2. Pilietinis, socialinis ir emocinis mokinių ugdymas.
3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir ugdymo proceso ryšio užtikrinimas.

 

Klaipėdos rajono švietimo įstaigų metodinės veiklos prioritetai 2013 – 2014 m. m.

1. Nuoseklus pamokos tobulinimas:
1.1. mokinių pažangos vertinimas;
1.2. ugdymo turinio individualizavimas ir diferenciavimas;
1.3. IKT naudojimas;
1.4. Gabių mokinių ugdymas.
2. Mokymosi pagalbos teikimas;
3. Socialinis emocinis mokinių ugdymas.